CHEERS!

HAiiiii kepada yg terlimpas d blog sy yg sungguhH hudusss n tida lawa ini ~kekeke~

.thanx for visiting or TER-visit a.k.a TER-klik my lousy blog. hehe. nothing much here, it’s just about my daily life, my own..personal story. i guess by writing, or i should say typing is a better way to express my feelings n thoughts (and it's free!! ;D). thanks BLOGSPOT! i am not promoting anything tho . everyone are most welcome to drop me a line, but if u think my dearest mr.bloggie's a douche bag, feel free n don't be shy to click the X button. thank you n have a wonderful day peeps. thanx for reading!(or not) and...i'm sorry to my non-Sabahan readers/visitors (if any) bcos, i'll be using SABAHAN SLANG/LANGUAGE in most of my entries.

yang benar, :P

Followers

March 21, 2010

+_+

my biggest turn off to a person: When dey're too ego. BIG EGO. terang2 bersalah, ksi skit hati org, trus tb2 mcm dia pula yg mo sakit hati....tebalik pula tiba2 ni situasi~hmphh apa2 ja la...masing2 kehidupan, asal ko gembira, ko rasa pa yg ko buat tu betul, teruskan sja.~the end~
(namaw lae cakap + fkr pasal ni aftr diS, buang masa, buang karan, & membazir bihis)
LOVE THE PEOPLE WHO TREAT ME RIGHT
FORGIVE......AND FORGET THE ONES WHO DON'T.

Golden Rule



3 comments:

Clarenz a.k.a Kelz90 said...

sabar jak bo...apa buli buat...bgnie lah bha manusia...ehe....susah butul maw faham...koni...

e'na binut said...

ngehehe ya bh....sy gerigitn ja bh, trg2 dia yg ksi skit hati sy, tapi x pndai minta maaf (sy x berapa kisah juga lah kalo dia x mo minta maaf pun)....tapi yang sy x dapat tahan ke-emo-an dalam jiwa kenen ni nga,, bila dia ksi tunjuk seolah2 macam dia pula yg mangsa nih (trus nampak mcm sy yg jadi watak penjahat arr)....aish. biarlah pa dia mo buat/cakp. walopun memang sayang & rasa lain juga la (abis buruk juga ba kalo jadi rusak hubungan sesama kawan gia kan)..hm pa blh buat la. sy tida rasa yg sy perlu buat sumting untuk ni situasi (sbb sy tau sy teda sala pa2) **bah,,,sabar ko clarenz...trus kenen sy dengan tida sedar diri, barabiss berkata2 ni....muakakak~~~

Clarenz a.k.a Kelz90 said...

xpa...sa tutp juga tlga sa tym sa bc a blog ko...hehe.....kan2....

ahakz....susah juga urank mcm 2...ehe...rutan bha...kasi sadar da...hehe..